دانلو بازی دکستا بی کم حجم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من طاها تختایی مدیر وبلاگ هستم این وبلاگ از جدیدترین خبر های روز اطلاع میدهد یادتان نرود نظر.....
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 2



این سایت را حمایت می کنم




any thing
جمعه 16 / 7 / 1398برچسب:, :: 16:35 ::  نويسنده : fliex

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

تجربه ای بی نظیر از بازی های شلیکی و اکشن  ، شما  به قدری محو  این بازی خواهید شد که گذر زمان برایتان بی معنا خواهد بود

این بازی حجم کم ، گرافیک خوب ، سرگرم کننده و بسیار روان میباشد

حجم بازی ۹٫۵ مگابایت میباشد

 

این بازی بدون نیاز به فایل کرک و رمز میباشد

دانلود بازی با حجم  ۹٫۵ مگابایت

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
کسانی که می خوان مطلب رو ببینن باید تو وبلاگ عضو بشن و ادرس ایمیلشون رو بدن تا براشون رمز رو ارسال کنم


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب